Jak za pomocą wykreowanego cyfrowo świata wywoływać emocje i wykorzystać je do realizacji procesu uczenia oraz jak sprawić, żeby projekty odzwierciedlały rzeczywiste potrzeby, a proces prototypowania aplikacji VR był optymalny. Wirtualna rzeczywistość umożliwia tworzenie symulacji realnego świata, w tym między innymi: zdarzeń, zjawisk, przestrzeni, obiektów interakcji między ludźmi przy użyciu komputerów oraz przenoszenia użytkownika się do wnętrza symulacji, czyli wnętrza wirtualnej rzeczywistości. Dynamiczny rozwój tej technologii pozwala na zastosowanie jej nie tylko w szeroko pojętej rozrywce ale również w środowisku biznesowym. VR staje się coraz bardziej popularny w branży architektonicznej, produkcyjnej, kulturalnej czy szkoleniowej i edukacyjnej. Ta technologia pomaga ograniczyć koszty przy jednoczesnym zwiększaniu efektywności doświadczania. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w trakcie wystąpienia Bartosza.