Uczenie się oparte na danych - wykorzystując wgląd w dane do projektowania uczenia się i mierzenia jego skuteczności Strategia uczenia się oparta na danych skutecznie odkrywa i równoważy cele, potrzeby i realia organizacji, funkcji uczenia się i ucznia. Kładzie duży nacisk na dostosowanie działalności rozwojowej z wynikami biznesowymi. Takie podejście zapewniając, że strategia uczenia się i efekty uczenia się wprowadzą niezbędne zmiany w wydajności operacyjnej firmy, które wpływają na jej wyniki. To praktyczne studium przypadku z River Island przeprowadzi Cię przez historię sukcesu uczenia się opartego na danych. Usłyszysz, jak: • wykorzystać dane z organizacji versus dane o uczących się do opracowania inicjatyw szkoleniowych skierowanych do użytkowników (uczestników szkoleń) • mierzyć efekt cyfrowego uczenia się (digital learning) i transferu wiedzy • oszacować wpływ digital learning i technologii uczenia się na biznes. Dołącz do tej sesji, aby dowiedzieć się, jak odblokować cenne dane i poprawić strategię uczenia się.