W centrum działań HR stawiamy dziś szczególnie koncentrację na pracowniku i wspieranie realizacji celów biznesowych. I jedno i drugie wymaga od HR zwinności, elastyczności, a nade wszystko płynnego poruszania się po digitalu i świecie nowoczesnych technologii. Strategia powinna dziś odpowiadać na pytanie nie tylko CO zrobić, ale przede wszystkim JAKĄ WARTOŚĆ dla firmy przyniesie, zarówno z perspektywy pracowników, jak i klientów i inwestorów. W jaki sposób social employer branding przyciągnie do Ciebie „ludzi ze świata digitalu”? Jak rozwiązania mobilne wzmocnią reskilling w firmowych zespołach? Strategia HR, którą Zarząd przyjmuje bez mrugnięcia okiem?A może dostęp do narzędzi rozwojowych w każdej chwili i z każdego miejsca? O tych i innych możliwościach jakie daje świat digitalu w ujęciu modelu SMAC, w praktycznych przykładach i w oparciu o wiodące rynkowe praktyki - dowiesz się słuchając głosu Digital HR.