Prelegenci
ELF19


GUY OOMS
Change communicator. Trainer, consultant, coach & public speaker at #Sigcom. Belgia.

Peop1e First! Learning from inside.




Strategia i kontent
ANTHONY WILLIAMS
Global Manger zespołu Learning Design w Costa Coffee. Zdobywca Digital Learning Transformation Award w 2017r. za innowacyjną transformację sposobu uczenia się w organizacji, Wielka Brytania

Jak przygotować projekt e-learningowy, który wygrywa konkursy. Transformacja w kierunku digital learning.




VIKKI LIOGIER
Head of Learning Technologies Education & Training Foundation, Wielka Brytania

Strategia wsparcia edukacyjno-technologicznego (EdTech) Fundacji Edukacji i Szkoleń (The Education and Training Foundation).

Strategia i kontent



Strategia i kontent
PAUL MATTHEWS
Managing Director, People Alchemy Ltd, Autor książek: "Informal learning", "Capability at Work", "Learning Transfer", Wielka Brytania

„Pracownik kończy kurs, po czym wraca do tego, co zawsze robił. Możemy pomagać nie tylko w tym, co ludzie wiedzą ale i w tym, jak coś robią.”




NIALL GAVIN
Niezależny konsultant, wcześniej Szef Learning Technologies, Accreditation Mentor for the Learning & Performance Institute, Wielka Brytania

„Media społecznościowe i inne technologie służące uczeniu się już w tej chwili są częścią naszego codziennego życia (…) Spróbujmy zastanowić się nad tym, jak możemy połączyć ze sobą oba te elementy, by z pożytkiem działały na rozwój środowiska uczenia się pracowników.”

Strategia i kontent



Strategia i kontent
MIRJAM NEELEN
Learning Advisory Manager, Accenture, Irlandia

„Jak więc wykorzystać moc Design Thinking do tworzenia wysoce efektywnych doświadczeń edukacyjnych, równoważąc je z zasadami uczenia się opartymi na dowodach, aby mieć pewność, że doświadczenie zapewnia wpływ na wydajność?”




INGE DE WAARD
Konsultant, ekspert uczenia maszynowgo i zastosowania sztucznej inteligencji (AI), specjalista w zakresie wykorzystania analizy danych do planowania rozwoju, Belgia

„Uczenie maszynowe oraz sztuczna inteligencja stają się coraz powszechniejsze. My, jako użytkownicy, coraz bardziej oswajamy się z ich obecnością w codziennym życiu.”

Strategia i kontent



Praktyka i doświadczenie
IVANA DRAGIĆ TOPIĆ
Training Manager w JYSK Nordic, Chorwacja

„Chcemy, by ludzie uczyli się zarówno na podstawie trafionych, jak i nietrafionych decyzji.”




MILENA BAŁON
Digital Learning Coordinator, pasjonatka nowych technologii oraz wdrażania ich w procesy edukacyjne, Polska

„Bariery technologiczne, złe doświadczenia, zupełnie różne grupy odbiorców – jak tworzyć dobry e-learning? Karmić bestię, oswajać ją, czy się buntować?”

Praktyka i doświadczenie
Praktyka i doświadczenie
KATARZYNA KOZYRA
Senior Training Manager, Senior Training Manager, Jeronimo Martins Polska

„E-learning to nie tylko platforma i e-szkolenia. To budowanie odpowiedniego środowiska do samodzielnej nauki, dostarczanie rozwiązań i narzędzi, które mają wspomagać pracownika.”




MARTA MACHALSKA
Twórca e-Learning Fusion, Prezes Zarządu DLC oraz iPro, ewangelista rynku digital learning w Polsce, Polska

Kluczowy cel zastosowania VR/AR czy MR to budowanie doświadczenie użytkownika. Pracodawcy coraz częściej owego pojęcia „doświadczenia pracownika” używają w wielu aspektach i wymiarach, ale staje się on również kluczowym wyznacznikiem jakości procesu oddziaływania szkoleniowego.

Narzędziownia
Narzędziownia
ROBERT WRÓBLEWSKI
Jeden z założycieli firmy iPro - Wiceprezes Zarządu, e-Learning Designer i Szef zespołu Produkcji, entuzjasta medytacji i technologii, Polska

Immersive learning dzięki technologii VR/AR.




SALLY ANN MOORE
Learning Technologies Paris, Francja

Przedstawienie wartości Twojej inwestycji szkoleniowej.

Strategia i kontent



Praktyka i doświadczenie
ANNA KĘSIK
Dyrektor Centrum ds. doświadczeń kandydatów i pracowników w ING Banku Śląskim., Polska

Organizacja ucząca się w praktyce.




LORI NILES-HOFMANN
Autorka Data-Driven Learning Design, Kanada

Poznaj praktyczne sposoby wykorzystania danych, do których masz już dostęp, w celu uzyskania cennych spostrzeżeń służących podejmowaniu lepszych decyzji projektowych.

Narzędziownia



DONALD H TAYLOR
Learning and Performance Institute Chairman, Learning Technologies Conferences UK,Curator, Learning Technologies Asia, France, Germany

Przyszłość pracy i technologii wykorzystywanych w szkoleniach.




ADAM SKRZYŃSKI
Manager działu EU Learning and Development w Elavon Financial Services, Polska

"Nie możemy zatrzymać fal ale możemy nauczyć się surfować."




Narzędziownia
KRZYSZTOF WOJEWODZIC
Realizuje projekty zakresie edukacji i technologii (EdTech). Pracował z Boston Consulting Group, a także dla NE AB, Xella International, Brockhaus GmBH.

Czy mobile learning zastąpi elearning?




DOROTA RANISZEWSKA
Trenerka, coach, autorka książek i wielu artykułów. Prowadzi autorskie programy rozwojowe. Ekspertka w dziedzinie Fotografii w Coachingu i Rozwoju Osobistym. Zaangażowana społecznie na rzecz kobiet i pacjentów onkologicznych. Pasjami pisze i fotografuje, Polska

"Wierzę w cuda - świat jest cudem, człowiek jest cudem, umysł jest cudem. Technologia też :)."




BARTŁOMIEJ POLAKOWSKI
Od ponad 10 lat związany z branżą e-learningową. Lider zespołów zajmujących się wdrażaniem efektywnych rozwiązań z zakresu zdalnej edukacji, performance support, grywalizacji, blended learning. Konsultant, wykładowca i prezenter e-learningowy.

Czekasz na sztuczną inteligencję? Już się spóźniłeś.




KATARZYNA JANKOWSKA
Członek Zarządu, Dyrektor HR w VGL Group Sp. z o.o., Polska

Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.

Praktyka i doświadczenie



Praktyka i doświadczenie
ARKADIUSZ SIECHOWICZ
Westhill Consulting, Partner Zarządzający, Polska

Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.




PRZEMYSŁAW KĘDZIA
Prezes Zarządu LLidero, Polska

Zainfekowani? Wyniki badania nad podejściem do projektowania szkoleń i 10 wskazówek, jak projektować skutecznie.

Praktyka i doświadczenie



Narzędziownia
AMANDA NOLEN
Digital Learning Transformation Strategist

Co to jest transformacja cyfrowa? Podpowiedź: to coś więcej niż tylko technologia.




ADRIAN POWELL
Senior Director & Head of Global Eductional Consulting Services at Blackboard

Dostępność nauczania - elastyczność i dostępność w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników.

Narzędziownia



MAŁGORZATA KWIATKOWSKA
Coach ICC, Psycholog, Trener Wykładowca w zakresie wdrażania elearningu w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera

"To co znajduje się za nami i co znajduje się przed nami jest niczym w porównaniu z tym, co jest w nas."
R. W. Emerson




DARIUSZ RAK
Head of Growth | HCM Deck

Jak uwolnić potencjał wiedzy w pracownikach? Case studies Leroy Merlin i Lionbridge.

Narzędziownia



Strategia i kontent
PAWEŁ WRÓBEL
Paweł Wróbel pomaga największym organizacjom w Polsce w usprawnianiu komunikacji oraz w dzieleniu się wiedzą i informacjami przy użyciu narzędzi Microsoft.

Hologramy - nowy poziom e-learningu.




×

Guy Ooms


Change communicator. Trainer, consultant, coach & public speaker at #Sigcom. Belgia.

Głównie zajmuje się strategią komunikacji, warsztatami, szkoleniami oraz coachingiem. Budowanie marki od wewnątrz to jego zadanie. Pracuje dla średnich firm i koncernów międzynarodowych.

Świat się zmienia. Konkurencja jest ostrzejsza niż kiedykolwiek. Wszystkie organizacje zadają sobie to samo pytanie: "jak możemy pozostać konkurencyjni w tym nowym, odważnym świecie?"

Menedżerowie często szukają odpowiedzi poza swoją organizacją. To trochę dziwne, ponieważ rozwiązanie nie jest dostępne na zewnątrz, ale wewnątrz organizacji. Rozwiązania są w zasięgu ręki, po prostu trzeba je znaleźć. Z (lub bez) współpracownikami.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Peop1e First. Learning from inside.

O WYSTĄPIENIU:

Dlaczego tak bardzo zależy nam na funkcjach? Dlaczego tak bardzo zależy nam na systemie? ... systemie, który utrudnia ludziom poznanie tego, co naprawdę chcą wiedzieć. Dlaczego nie zależy nam bardziej na tym, czego ludzie chcą się uczyć? Jeśli dbasz o swoich ludzi, przyniesie to wszystkim wiedzę i satysfakcję: Peop1e First.

Każdemu menedżerowi zależy na tym, by odpowiedzieć na potrzeby swoich interesariuszy. Tak na przykład dyrektorowi sprzedaży zależy na zadowoleniu klienta, dyrektorowi finansowemu na satysfakcji akcjonariuszy. HR zależy na zadowoleniu pracowników. Każdy działa w swoim zakresie dbając o własne inicjatywy..., ale jak stworzyć wszechstronne, całościowe doświadczenie w organizacji? Jest tylko jedno rozwiązanie: Trzeba myśleć nieszablonowo i holistycznie (wszechstronnie).

Trzymaj się z daleka od wszystkich znanych systemów i zacznij postrzegać je z innej perspektywy: najpierw weźmy pod uwagę potrzeby ludzi i pracując nad tym myślmy o zapewnieniu ich faktycznych potrzeb. Słuchajmy ich...

Podczas swojego wystąpienia Guy spróbuje odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jaka jest przewaga tych organizacji, którzy słuchają potrzeb pracowników i odpowiadają na nie
  • Jak zaangażować ludzi w budowanie firmy i jej wartości
  • Jak w zmianie podejścia do pracy i ludzi może pomóc e-learning

×

Anthony Williams


Global Manger zespołu Learning Design w Costa Coffee. Zdobywca Digital Learning Transformation Award w 2017r. za innowacyjną transformację sposobu uczenia się w organizacji, Anglia

Od roku 1999 Anthony wspiera w zakresie L&D zespoły w sektorach sprzedaży, gościnności oraz technologii. Wierzy, że wiedza, doświadczenia i rozmowy są fundamentem osiągania dobrych wyników. Obecnie przewodzi Costa Coffee Global Learning Design Team. Zespół zajmuje się łączeniem narzędzi cyfrowych z rzeczywistymi doświadczenia dopasowanymi do biznesowych wskaźników.

Wcześniej pracował w zespole który w roku 2017 dostał Digital Learning Transformation Award za innowacyjne przejście z tradycyjnego modelu nauki face to face do narzędzi cyfrowych. Anthony jest zwolennikiem aktywnego rozwoju osobistego wśród wszystkich profesjonalistów zainteresowanych dziedziną L&D.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Jak przygotować projekt e-learningowy, który wygrywa konkursy. Transformacja w kierunku digital learning.

O WYSTĄPIENIU:

Nasze wzajemne powiązania Od budowania relacji wśród interesariuszy i dostawców przez marketing i kampanie PR’owe Learning Management System, Anthony doświadczył pozytywów i negatywów Transformacji Rozwoju Cyfrowego. Przygotowane case study ma na celu przedstawić wnioski wyciągnięte ze zwycięskiego projektu (Learning Awards 2017) oraz pomysły jak wspomóc innych przechodzących na stronę cyfrową w świecie L&D.

×

Vikki Liogier


Head of Learning Technologies w Fundacji Education and Training, Wielka Brytania

Head of Learning Technologies w Fundacji Education and Training. Pochodzi z Francji, w Wielkiej Brytanii mieszka od 1987 roku. Na początku kariery pracowała jako ilustrator oraz prowadziła kursy z projektowania graficznego i ilustracji na South Thames College.

W 1993 roku Vikki zakupiła swój pierwszy Apple Mac, tablet Wacom i kolorową drukarkę, Adobe suite oraz skaner, ponieważ przewidziała jak duży wpływ będzie miała technologia na dziedziny którymi się zajmuje. Od tego czasu rozwijała swoje zainteresowania w dziedzinie i zanurzała się coraz głębiej by wzbogacać nie tylko życie osobiste ale i kursy które prowadziła. W 2008 postanowiła zmienić branże na zarządzanie zmianą oraz digital capability.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Strategia wsparcia edukacyjno-technologicznego (EdTech) Fundacji Edukacji i Szkoleń (The Education and Training Foundation).

O WYSTĄPIENIU:

Vikki przeprowadzi nas przez prezentację Education and Training Foundation’s 2018-21 EdTech Strategy oraz opowie o rozwoju Cyfrowych Nauczycieli jako zawodu

  • Budowanie profilu w ponad 16 cyklach szkolenia zawodowego
  • Narzędzia wspomagające szkolących i uczących
  • Darmowe materiały do rozwoju osobistego
  • Tworzenie wspólnoty działań

×

Paul Matthews


Managing Director, People Alchemy Ltd, Autor książek: "Informal learning", "Capability at Work", "Learning Transfer", Wielka Brytania

Ekspert w dziedzinie uczenia się i wydajności, ożywia swoje pomysły opowieściami, wskazówkami i praktycznymi narzędziami zrozumiałymi dla każdego. To autor trzech bestsellerów zapraszany jako prelegent na całym świecie. Learning Transfer at Work: How to Ensure Training >> Performance Capability at Work: How to Solve the Performance Puzzle Informal Learning at Work: How to Boost Performance in Tough Times Regularnie dzieli się specjalistyczną wiedzą podczas wydarzeń HR i L&D oraz targów, zajmując się tematami takimi, jak ujarzmianie potęgi nieformalnego uczenia się, potencjał i wydajność w pracy, transfer wiedzy, strategie L&D oraz doradztwo w zakresie wydajności. Prowadzi również sesje dotyczące rozwoju zarządzania i przywództwa, a także jak najlepszego wykorzystania zespołów L&D przez zarządy firm.

W swoich wystąpieniach Paul wykorzystuje storytelling do wyjaśniania pomysłów i dostarcza publiczności praktycznych narzędzi i wskazówek, które można zabrać ze sobą i wdrożyć. Wyróżnia się umiejętnością rozkładania złożonych teorii na mniejsze kawałki i przekazywania ich w zrozumiały dla wszystkich sposób, co umożliwia uzyskanie lepszych rezultatów dla siebie i swoich organizacji. Oprócz wystąpień na konferencjach, Paul współpracuje bezpośrednio z organizacjami, w tym Santander, Saga, GSK, EON, Google, Amey, MOD, a także , uniwersytetami i innymi organizacjami w sektorze publicznym.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Czego potrzebujemy, żeby zmienić zachowania? Potrzebne jest więcej niż nawet najdoskonalsze szkolenie czy najdoskonalszy e-learning.

O WYSTĄPIENIU:

Poznamy granicę między świadomością a działaniem i dowiemy się, jak ją przekroczyć. Paul Matthews: „Zebraliśmy się w sobie i stanęliśmy przed wyzwaniem. Pracownik kończy kurs, po czym wraca do tego, co zawsze robił. Możemy pomagać nie tylko w tym co ludzie wiedzą, ale i w tym jak coś robią. Oznacza to, że to my musimy zmienić to, co na co dzień robimy.”

Podczas sesji poznamy:
12 dźwigni transferu wiedzy
Klucz do tworzenia działań wpierających efekty uczenia
5 poziomów podtrzymujących efekty uczenia się i kumulowania wiedzy

Paul mówi:
„To, co my robimy, jest rzecz jasna istotne. Ważniejsze jest jednak to, co po szkoleniu zrobią ci, którzy z niego właśnie wyszli”.

×

Niall Gavin


Niezależny konsultant, wcześniej Szef Learning Technologies, Accreditation Mentor for the Learning & Performance Institute, Anglia

Spędził ponad trzydzieści lat jako trener i menedżer odpowiedzialny za rozwój pracowników oraz departamentów IT, zarządzający technologiami wykorzystywanymi do uczenia się zarówno w publicznym jak i prywatnym sektorze.

Obecnie jest niezależnym konsultantem w dziedzinie L&D. Ocenia i wspomaga Digital Marketing Apprentices na Uniwersytecie w Worthing. Pracuje również jako Accreditation Mentor dla Instytutu Learning & Performance. Członek LPI, Chartered Management Institute (CMI), jest również Committee Member for the Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Sussex. Propagator Virtual i Social Learning, blogger, mówca wielkorotnie prowadzący sesje naUK Learning Technologies Conference.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

W jaki sposób media społecznościowe wspierają organizacje w budowaniu społecznościowego modelu uczenia się (społeczności wiedzy) i współpracy.

O WYSTĄPIENIU:

Uczenie się i rozwój są w momencie transformacji: z bycia źródłem i narzędziem do budowania kapitału intelektualnego firmy, stają się bezpośrednim źródłem jej osiągnięć i rozwoju biznesowego. Możemy to uznać za ogromną zmianę w dziedzinie L&D, których działalność (jak nigdy wcześniej) łączy się z biznesem firm.

Jest to również zmiana , która wpływa na samych uczących się. Media społecznościowe i inne narzędzia technologiczne służące uczeniu się już w tej chwili są częścią naszego codziennego życia, weźmy choćby YouTube, Google, WhatsApp itd., tak samo jak Action Learning Sets zawsze były elementem naszej tradycyjnie rozumianej nauki. Spróbujmy zastanowić się nad tym, jak możemy połączyć ze sobą oba te elementy, by z pożytkiem działały na rozwój środowiska uczenia się pracowników.

×

Mirjam Neelen


Learning Advisory Manager, Accenture, Irlandia

Mirjam Neelen posiada dziesięcioletnie doświadczenie jako Learning Advisory Manager. Pracowała w takich firmach jak Houghton Mifflin Harcourt, Google, the Learnovate Centre oraz obecnie, Accenture. Zajmuje się projektowaniem szkoleń w Accenture dla jego oddziałów na całym świecie. Mirjam analizuje wyzwania biznesowe i efektywnościowe w bliskiej współpracy z klientami oraz zarządza procesem front-end, współpracując z innymi zespołami funkcjonującymi w Accenture. Jest osobą prowadzącą wirtualne sesje design thinking których celem jest sprawienie by zarówno uczący się, klienci oraz interesariusze firmy ze sobą współpracowali, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Mirjam jest zwolenniczką podejścia opartego na dowodach naukowych, prowadzi blog wspólnie z profesorem Paul’em A. Kirschner’em. Brała udział w wielu zróżnicowanych projektach, między innymi: xAPI, projektowaniu testów kompetencji, audytach dotyczących doświadczenia szkoleniowego, modeli projektów szkoleniowych oraz taksonomii interwencji rozwojowych. Regularnie opowiada o swoich doświadczeniach.

Posiada tytuł Master of Sciences w dziedzinie Pedagogiki, oraz Master of Arts w dziedzinie Psycholingwistyki jak i Bachelor of Arts w Terapii Mowy. Rozpoczęła swoją karierę jako Terapeutka Mowy pracując z dorosłymi cierpiącymi na afazję oraz dziećmi dotkniętymi różnorodnymi zaburzeniami neurologicznymi.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Przepisy na skuteczne projektowanie rozwoju: Łączenie Design Thinking z wnioskami z badań pedagogicznych.

O WYSTĄPIENIU:

Obecnie w dziedzinie L&D mamy okazję mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Budżet, czas, interesariusze skupieni na rozwiązaniach, eksperci merytoryczni zastanawiający się nad zawartością szkoleniową… moglibyśmy wymieniać dalej. Design thinking może odpowiedzieć na powyższe problemy, dopiero po przejściu radykalnej zmiany. Cały proces zaczyna się od użytkownika. W tym wypadku jest nim osoba, która musi się nauczyć czegoś nowego.

Mirjam, ekspertka w zakresie experience learning , wskazuje, że ludzie zazwyczaj nie wiedzą, jak efektywnie się uczyć. Jak więc wykorzystać moc Design Thinking do tworzenia wysoce efektywnych doświadczeń edukacyjnych, równoważąc je z zasadami uczenia się opartymi na dowodach, aby mieć pewność, że doświadczenie zapewnia wpływ na wydajność?

×

Inge de Waard


Konsultant, ekspert uczenia maszynowgo i zastosowania sztucznej inteligencji (AI), specjalista w zakresie wykorzystania analizy danych do planowania rozwoju, Belgia

Inge de Waard (PhD) prowadzi obecnie projekt łączący uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję, analitykę rozwojową i statystykę. Projekt uwzględnia ekspertyzę ludzi pracujących dla InnoEnergy, The Open University, UK i FutureLearn (platforma MOOC).

W ciągu ostatnich 15 lat Inge miała okazję przygotowywać, koordynować i rozwijać kilka projektów rozwojowych prowadzonych w sieci oraz mobilnie. W swojej pracy zawsze starała się łączyć szkolenia z najnowszymi wynikami badań naukowych by zapewnić rozwiązania które będą uczyły w najskuteczniejszy z możliwych sposobów. Projekty obejmowały zarówno obszary na północy (Kanada, USA, Włochy, Belgia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania) jak i południu (RPA, Indie, Peru, Maroko). Jako Doktor posiada rozległą wiedzę i praktykę we wdrażaniu Innowacyjnych Edukacyjnych Technologii (m. in. w The Open University, UK, EIT InnoEnergy, EU; Institute of Tropical Medicine – Belgium; Athabasca University - Canada). W ubiegłych latach była jedną z pierwszych osób stosujących nowe technologie w nauce, włączając w to mobile learning, MOOC oraz AI Enlightened przez pierwszy łączony MOOC (2008 rok). Inge stworzyła pierwszy MOOC w formule mobile learning nazywany MobiMOOC (kwiecień 2011 i 2012), pozwalając użytkownikom na posługiwanie się stworzonymi przez nich projektami. Jej pierwsza analiza krytyczna odnośnie AI, przede wszystkim odnośnie ryzyk używania big data w edukacji, została opublikowana w 2014, od tego czasu regularnie poświęca temu zagadnieniu coraz więcej uwagi. Jako zwolenniczka otwartego dostępu do nauki jest aktywną międzynarodową mówczynią, udzielającą wykładów oraz seminariów, warsztatów oraz tzw. SIGów.

W ubiegłych latach była jedną z pierwszych osób stosujących nowe technologie w nauce, włączając w to mobile learning, MOOC oraz AI Enlightened przez pierwszy łączony MOOC (2008 rok). Inge stworzyła pierwszy MOOC w formule mobile learning nazywany MobiMOOC (kwiecień 2011 i 2012), pozwalając użytkownikom na posługiwanie się stworzonymi przez nich projektami. Jej pierwsza analiza krytyczna odnośnie AI, przede wszystkim odnośnie ryzyk używania big data w edukacji, została opublikowana w 2014, od tego czasu regularnie poświęca temu zagadnieniu coraz więcej uwagi. Jako zwolenniczka otwartego dostępu do nauki jest aktywną międzynarodową mówczynią, udzielającą wykładów oraz seminariów, warsztatów oraz tzw. SIGów.

Prowadzone przez nią badania zaowocowały stworzeniem ram konceptualnych pokazujących jak osoby dorosłe posiadające doświadczenie w samodzielnym uczeniu rozwijają się używając wielu różnych narzędzi i urządzeń. Wypracowała macierz Instructional Design Variation, narzędzie pozwalające na poszerzenie aktualnie dostępnej architektury rozwojowej.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Uczenie maszynowe (machine learning – ML) i wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial inteligence – AI).

O WYSTĄPIENIU:

Uczenie maszynowe oraz sztuczna inteligencja stają się coraz powszechniejsze. My, jako użytkownicy, coraz bardziej oswajamy się z ich obecnością w codziennym życiu. Takie narzędzia, jak między innymi Google Home czy Alexa są używane do śledzenia aktywności szkoleniowych, jako wsparcie dla działań marketingowych lub po prostu jako zawsze gotowa do działania pomoc i wsparcie dla codziennych działań biznesowych.

Wiedząc to wszystko, zastanówmy się, jaki jest potencjał uczenia maszynowego, jak daleko lub jak blisko od niego jesteśmy? Jakie są kolejne sfery, które możemy eksplorować, a jednocześnie dokąd może nas doprowadzić ta technologia i jakich pytania etyczne powinniśmy zacząć stawiać? W sesji Inge przyjrzyjmy się temu, na czym to wszystko w ogóle polega.

×

Ivana Dragić Topić


Training Manager w JYSK Nordic, Chorwacja

Jako Training Manager w JYSK Nordic, Ivana Dragić Topić jest odpowiedzialna za szkolenia i rozwój ponad 13 000 pracowników pracujących w 20 różnych krajach.

Ivana rozpoczęła pracę w JYSK w roku 2014 posiadając już duże doświadczenie w dziedzinie HR, które zdobyła nie tylko w Chorwacji, ale również w innych krajach. Ivana uważa, że nauka powinna być nie tylko wartością samą w sobie, ale przede wszystkim, powinna dawać satysfakcję i radość. W procesie rozwoju stara się używać nowych technologii po to by ulepszać szkolenie i dodawać im atrakcyjności. Chce sprawiać, by JYSK stawało się coraz lepszym miejscem pracy po to, by pracownicy byli w stanie zapewniać jak najlepszą obsługę każdego kolejnego klienta.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Projektowanie interaktywnego contentu dopasowanego do potrzeb organizacji (m-learning).

O WYSTĄPIENIU:

Wszyscy dobrze wiemy, że czasy klasycznych szkoleń e-learningowych dostępnych wyłącznie na PC dawno minęły. W dzisiejszych czasach przejście z PC na urządzenia mobilne również nie jest wystarczające. Nauka musi sprawiać radość. Ivana będzie prezentować system szkoleniowy w modelu m-learning (mobile learning), który wykorzystuje elementy grywalizacji, w którym pracownicy nie muszą "wkuwać" teorii, a zanurzają się w świecie interaktywnych doznań i doświadczeń szkoleniowych. System zawiera interaktywne e-szkolenia, w których uczący się mogą być postawieni w sytuacjach zbliżonych do tych z realnego świata i mogą wybierać swój własny sposób radzenia sobie z trudnościami. Ivana: „Chcemy, by ludzie uczyli się zarówno na podstawie trafionych, jak i nietrafionych decyzji”.

Dziś, gdy technologia teleinformatyczna może „wszystko”, pytanie, które należy zadać brzmi: jak znaleźć równowagę między szkoleniem, które z jednej strony będzie ekscytujące, a z drugiej merytorycznie adekwatne? Najważniejsze wciąż zostaje osiągnięcie zamierzonego rezultatu, ponieważ w tej kwestii nie zmieniło się kompletnie nic.

×

Milena Bałon


Digital Learning Coordinator, Pasjonatka nowych technologii oraz wdrażania ich w procesy edukacyjne, Polska

Pasjonatka nowych technologii oraz wdrażania ich w procesy edukacyjne. W Jeronimo Martins Polska zajmuje się rozwijaniem e-learningu, promowaniem nauczania digital oraz tworzeniem środowiska sprzyjającego uczeniu się.

Jej celem jest dostarczanie rozwiązań szkoleniowych, które nie tylko dostarczają wiedzy, ale także wpływają na zachowania. W wolnych chwilach stara się ciągle uczyć czegoś nowego (oczywiście online!).

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Jak oswoić e-learning w korporacji?

O WYSTĄPIENIU:

E-learning to nie tylko platforma i e-szkolenia. To budowanie odpowiedniego środowiska do samodzielnej nauki, dostarczanie rozwiązań i narzędzi, które mają wspomagać pracownika. Bariery technologiczne, złe doświadczenia, zupełnie różne grupy odbiorców – jak tworzyć dobry e-learning? Karmić bestię, oswajać ją, czy się buntować?

×

Katarzyna Kozyra


Senior Training Manager, Jeronimo Martins Polska

HR Manager z prawie 10 letnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Motywują ją nowe i trudne projekty, w których trzeba eksperymentować.

Ważne jest dla niej tworzenie prostych i użytecznych rozwiązań, dających ludziom wartość. E-learning idealnie się do tego nadaje :) W wolnym czasie pasjonatka wspinania, najlepiej w Tatrach! Oczywiście nie-online (ale to jedyny wyjątek) 😊.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Jak oswoić e-learning w korporacji?

O WYSTĄPIENIU:

E-learning to nie tylko platforma i e-szkolenia. To budowanie odpowiedniego środowiska do samodzielnej nauki, dostarczanie rozwiązań i narzędzi, które mają wspomagać pracownika. Bariery technologiczne, złe doświadczenia, zupełnie różne grupy odbiorców – jak tworzyć dobry e-learning? Karmić bestię, oswajać ją, czy się buntować?

×

Marta Machalska


Twórca e-Learning Fusion, Prezes Zarządu DLC oraz iPro, ewangelista rynku digital learning w Polsce, Polska

Marta pracuje w e-learningu od 17 lat. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w kluczowych firmach e-learningowych. Twórca prestiżowych konferencji: E-learning Day, E-learning Fusion, HR z akcentem B-Biznes. Wieloletni konsultant w firmach szkoleniowych oraz doradztwa personalnego, kierownik projektów szkoleniowych, autor i koordynator dużych projektów rozwojowych dla pracowników wielu banków i instytucji.

Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Dyplomowany trener, wykładowca w instytucjach i przedsiębiorstwach z zakresu metodologii nauczania oraz budowania projektów szkoleniowych, prezentacji i autoprezentacji, w czym pomagają tzw. „poważne gry” oraz rozwiązania „growe” w e-learningu. Recenzent standardu kwalifikacji zawodowych: metodyk nauczania on-line i edukacji na odległość, egzaminator on-line, dydaktyk aplikacji multimedialnych.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Immersive learning dzięki technologii VR/AR

O WYSTĄPIENIU:

Kluczowy cel zastosowania VR/AR czy MR to budowanie doświadczenia użytkownika. Pracodawcy coraz częściej owego pojęcia „doświadczenia pracownika” używają w wielu aspektach i wymiarach, ale staje się on również kluczowym wyznacznikiem jakości procesu oddziaływania szkoleniowego. Sprzęt i oprzyrządowanie wykorzystywane w budowaniu doświadczenia użytkownika również staje się bardziej wszechstronny. Jest lżejszy, wygodniejszy, łatwiejszy w użyciu i dzięki funkcji śledzenia (gdzie zestaw słuchawkowy śledzi ruchy rąk wewnętrznie, eliminując potrzebę stosowania zewnętrznych czujników), doświadczenie może być całkowicie bezprzewodowe, czyli tym samym bardziej „fizyczne” – realistyczne, poprzez danie uczestnikowi możliwości fizycznego poruszania się i odkrywania otoczenia czy wchodzenia w interakcje z otaczającym światem, np. poprzez rozwój technologii dotykowej. Takie technologie umożliwiają niemal całkowitą immersję w symulowanym świecie wirtualnej rzeczywistości.

Sprzęt i oprzyrządowanie wykorzystywane w budowaniu doświadczenia użytkownika również staje się bardziej wszechstronny. Jest lżejszy, wygodniejszy, łatwiejszy w użyciu i dzięki funkcji śledzenia (gdzie zestaw słuchawkowy śledzi ruchy rąk wewnętrznie, eliminując potrzebę stosowania zewnętrznych czujników), doświadczenie może być całkowicie bezprzewodowe, czyli tym samym bardziej „fizyczne” – realistyczne, poprzez danie uczestnikowi możliwości fizycznego poruszania się i odkrywania otoczenia czy wchodzenia w interakcje z otaczającym światem, np. poprzez rozwój technologii dotykowej. Takie technologie umożliwiają niemal całkowitą immersję w symulowanym świecie wirtualnej rzeczywistości.

×

Robert Wróblewski


Jeden z założycieli firmy iPro - Wiceprezes Zarządu, e-Learning Designer i Szef zespołu Produkcji, entuzjasta medytacji i technologii, Polska

Wizjoner i szef kilkunastoosobowego zespołu produkcyjnego, który od początku istnienia firmy iPro zrealizował ponad sto projektów edukacyjnych, opartych na rozwiązaniach multimedialnych i internetowych. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej. Jako pracownik Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademi Technicznej, tworzył aplikacje bazodanowe dla Wojska Polskiego i Ministerstwa Obrony Narodowej.

Na początku dziewięćdziesiątych związał swoją karierę zawodową z technologią ORACLE. Wraz ze swoim zespołem, firmą INCHROSoft, stworzył i wdrożył kilka systemów informatycznych w oparciu o bazy danych i narzędzia ORACLE, między innymi: System „Złota Jesień” dla OFE PZU-CL Agent Transferowy, System archiwizacji dokumentów elektronicznych i digitalizacji umów z rozpoznawaniem pisma dla OFE Skarbiec Emerytura. Specjalista w projektowaniu rozwiązań w zakresie: e-learningu, serious games, integrowaniu systemów edukacyjnych, wirtualnej rzeczywistości.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Immersive learning dzięki technologii VR/AR

O WYSTĄPIENIU:

Kluczowy cel zastosowania VR/AR czy MR to budowanie doświadczenie użytkownika. Pracodawcy coraz częściej owego pojęcia „doświadczenia pracownika” używają w wielu aspektach i wymiarach, ale staje się on również kluczowym wyznacznikiem jakości procesu oddziaływania szkoleniowego. Sprzęt i oprzyrządowanie wykorzystywane w budowaniu doświadczenia użytkownika również staje się bardziej wszechstronny. Jest lżejszy, wygodniejszy, łatwiejszy w użyciu i dzięki funkcji śledzenia (gdzie zestaw słuchawkowy śledzi ruchy rąk wewnętrznie, eliminując potrzebę stosowania zewnętrznych czujników), doświadczenie może być całkowicie bezprzewodowe, czyli tym samym bardziej „fizyczne” – realistyczne, poprzez danie uczestnikowi możliwości fizycznego poruszania się i odkrywania otoczenia czy wchodzenia w interakcje z otaczającym światem, np. poprzez rozwój technologii dotykowej. Takie technologie umożliwiają niemal całkowitą immersję w symulowanym świecie wirtualnej rzeczywistości.

Sprzęt i oprzyrządowanie wykorzystywane w budowaniu doświadczenia użytkownika również staje się bardziej wszechstronny. Jest lżejszy, wygodniejszy, łatwiejszy w użyciu i dzięki funkcji śledzenia (gdzie zestaw słuchawkowy śledzi ruchy rąk wewnętrznie, eliminując potrzebę stosowania zewnętrznych czujników), doświadczenie może być całkowicie bezprzewodowe, czyli tym samym bardziej „fizyczne” – realistyczne, poprzez danie uczestnikowi możliwości fizycznego poruszania się i odkrywania otoczenia czy wchodzenia w interakcje z otaczającym światem, np. poprzez rozwój technologii dotykowej. Takie technologie umożliwiają niemal całkowitą immersję w symulowanym świecie wirtualnej rzeczywistości.

×

Sally Ann Moore


Learning Technologies Paris, Francja

Wdrożyła e-learning dla ponad dwóch milionów użytkowników na całym świecie. Znalazła się w "Top Ten Movers and Shakers” e-learningu w Europie - obecnie zajmuje w nim siódme miejsce.

Założycielka i dyrektor iLearning Forum Paris - największych targów e-learningowych we Francji, a także konferencji dot. zintegrowanych rozwiązań edukacyjnych na świecie. Wieloletni praktyk w zakresie HR oraz zarządzaniu szkoleniami i konsultingu. Jej zawodową pasją i obszarem w którym ma największe doświadczenie jest:

  • projektowanie rozwiązań e-learningu,
  • serious games,
  • integrowaniu systemów edukacyjnych,
  • ocena kompetencji,
  • zarządzanie efektywnością.

Podczas swojej kariery zajmowała się coachingiem najwyższej kadry kierowniczej na poziomie EMEA w międzynarodowych organizacjach, prowadziła wiele strategicznych warsztatów oraz eventów. Pasjonuje się pomiarem efektywności szkoleń oraz analizą potrzeb szkoleniowych, jest autorem książki: Effort in Learning Model. Davidowi Nortonowi pomogła stworzyć oraz rozwinąć Balanced Scorecard Basics - czyli innowacyjny instrument oceny poprawności wdrażanej strategii, poprzez mierzenie efektów działań strategicznych, przez praktyczne zastosowanie mierników finansowych i niefinansowych.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Przedstawienie wartości Twojej inwestycji szkoleniowej

O WYSTĄPIENIU:

Poprowadzę cię przez systemowe podejście do ustalenia wartości uczenia się. Pierwszym krokiem jest zidentyfikowanie problemów, przed którymi stoi Twoja firma. To mówi ci, co musisz zmienić i jak po wszystkim zmierzyć sukces Twojego działania. Stamtąd poprowadzę Cię w kierunku tego, w jaki sposób zidentyfikować interesariuszy projektu jak pracować ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, identyfikując, co dzieje się w biznesie, i jak przedstawić dla niego wartość dodaną dla organizacji. A to wszystko z powiązaniem: od działań do umiejętności, wiedzy i zachowań, a tym samym do uczenia się (rozwoju) ludzi.

Pierwszym krokiem w planowaniu projektu szkoleniowego jest zidentyfikowanie problemów i potrzeb firmy oraz umiejętność przedstawienia wartości dodanej dla biznesu

×

Anna Kęsik


Dyrektor Centrum ds. doświadczeń kandydatów i pracowników w ING Banku Śląskim., Polska

Odpowiada za rozwój i szkolenia, zarządzanie talentami, działania związane z kulturą organizacyjną, rekrutację i budowanie marki pracodawcy. Wraz z zespołem projektuje, współtworzy możliwości, buduje ścieżki i przeciera szlaki.

Uważa, żeuczenie się, to proces ciągły, codzienny i trudny, ale nawet jeśli jest trudno, to nadal może być zabawnie i w dobrym towarzystwie. Jest fanką uczenia się przez doświadczenie i w pigułkach. Uważa, że rozwój dzieje się wtedy, kiedy odważnie robimy na to przestrzeń: otwieramy się na nowych ludzi, doświadczenia, inny sposób patrzenia na świat, niecodzienny kanał komunikacji, robimy rzeczy po raz pierwszy. Wierzy, że każdy uczący się, jest odważny.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Organizacja ucząca się w praktyce.

O WYSTĄPIENIU:

Co to znaczy, że organizacja się uczy? Jak wdrażamy idee organizacji uczącej się w ING Banku Śląskim? Jak zaszczepiamy ją w głowach i sercach pracowników, menedżerów, Millennialsów, przedstawicieli pokolenia X, pracowników obsługujących klientów i specjalistów IT.

Czego nas te doświadczenia uczą , a czego oduczają? Dlaczego działamy razem? I z kim? Jakie metody się sprawdziły, a jakie okazały się nieskuteczne?

×

Lori Niles-Hofmann


Autorka Data-Driven Learning Design, Kanada

Lori Niles-Hofmann, doświadczony ekspert i strateg korporacyjnego uczenia się. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie badań i rozwoju w wielu branżach, w tym w bankowości międzynarodowej, doradztwie w zakresie zarządzania i marketingu.

Prowadzi blogi na stronie www.loriniles.com i jest autorką Data-Driven Learning Design.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Wykorzystuj dane do projektowania środowiska uczącego się.

O WYSTĄPIENIU:

Doświadczony facylitator obserwuje język ciała swoich uczestników, aby ocenić zainteresowanie i zaangażowanie. Podczas gdy środowisko internetowe nie ma interakcji twarzą w twarz, każdy drop-off, kliknięcie lub udostępnianie jest sygnałem, które manifestuje sympatie i antypatie uczącego się. Działania te są cyfrowymi odpowiednikami mowy ciała, jakie znamy z życia w realu.

Poznaj praktyczne sposoby wykorzystania danych, do których masz już dostęp, w celu uzyskania cennych spostrzeżeń służących podejmowaniu lepszych decyzji projektowych. co przekłada się na uzyskiwanie lepszych wyników i zwiększonym zaangażowaniem uczących się oraz zabezpieczy Twój Kontent od “kosza na śmieci”.

×

Donald H Taylor


Learning and Performance Institute Chairman, Learning Technologies Conferences UK Curator, Learning Technologies Asia, France, Germany

Donald H Taylor od 30 lat jest zaangażowany w rozwijanie metod uczania się, narzędzi wspierających rozwój umiejętności i rozwijania kapitału ludzkiego. Posiada doświadczenie w tym zakresie każdym poziomie: od projektowania i realizacji po pełnienie funkcji prezesa zarządu. Od 2010 roku jest prezesem Learning and Performance Institute. Jako uznany komentator, organizator, ekspert w dziedzinie technologii uczenia się i uczenia się w miejscu pracy, Donald z pasją angażuje się w rozwój sposobów uczenia się i rozwoju.

Jego doświadczenie sięga od poziomu dostawcy – organizatora szkoleń do stanowiska dyrektora i wiceprezesa w firmach zajmujących się oprogramowaniem. Donald był dyrektorem firmy i udziałowcem trzech spółek oferujących technologie szkoleniowe, był zaangażowany w ich uruchomienie, rozwój i przejęcia. W 2017 r. Donald został dyrektorem w londyńskim start up-ie „Filtered” zajmującym się technologiami związanymi z uczeniem, który wykorzystuje opatentowane algorytmy do tworzenia inteligentnych metod dotyczących rozwoju dopasowanych do potrzeb uczącego się.

Jest wpływowym pisarzem i prelegentem w dziedzinie profesjonalnego rozwoju L & D i uczenia się wspieranego technologią; autor książki „Learning Technologies in the worklplace” wydanej przez Kogan Page w 2017 roku. Był laureatem nagrody Colin Corder w 2007 r. Za usługi szkoleniowe i od 2000 r. Przewodniczy konferencji poświęconej technologiom edukacyjnym. Kieruje także grupą Learning and Skills, organizuje dwutygodniowy program internetowy i redaguje magazyn Inside Learning Technologies. Jest absolwentem Uniwersytetu w Oksfordzie, a w 2016 r. otrzymał tytuł doktora honoris causa Uniwersytetu Middlesex w uznaniu za jego pracę nad rozwojem zawodu L & D. Od roku 2000 prowadzi Learning Technologies w Wielkiej Brytanii.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Przyszłość pracy i technologii wykorzystywanych w szkoleniach

O WYSTĄPIENIU:

Świat pracy zmienił się dramatycznie w ciągu zaledwie kilku lat. Wiedza była kiedyś mocą. Teraz możemy uzyskać dostęp do prawie wszystkich informacji na świecie za darmo z każdego urządzenia jakie jest w naszym zasięgu. Ma to głęboki wpływ na nasze życie zawodowe, ale przede wszystkim na sposób, w jaki się uczymy. W tym nowym, szybko rozwijającym się, napędzanym technologią świecie, co powinni robić specjaliści w zakresie uczenia się i rozwoju (L&D)?

Dołącz do Donalda H Taylora , przewodniczącego and Performance Institute oraz Konferencji Learning Technologies. Donald mówi o świecie nauki i o tym jak wyglądają praca dziś, korzystając przy tym z badań i praktycznych studiów przypadku, aby doradzić, jak najlepiej wykorzystać możliwości tego nowego świata, oraz uniknąć najgorszych niebezpieczeństw, jakie stwarza. Główne hasła wystąpienia:

  • Trzy kluczowe trendy w uczeniu się i pracy
  • Technologie uczenia się - co będzie działać, co nie będzie i dlaczego
  • Dlaczego tworzenie kursów może być stratą czasu
  • Zwiększenie wpływu prac B + R w miejscu pracy i pokazanie jego wpływu
  • Kluczowe umiejętności potrzebne działom L & D na przyszłość

×

Adam Skrzyński


Manager działu EU Learning and Development w Elavon Financial Services Oddział Polska, Polska

Od 15 lat związany z obszarem rozwoju pracowników w organizacjach jako manager zespołów trenerskich, coach i trener. Obecnie jest managerem działu EU Learning and Development w Elavon Financial Services Oddział Polska. Pasjonat podróży, samochodów i samolotów.

×

Krzysztof Wojewodzic


Realizuje projekty zakresie edukacji i technologii (EdTech). Pracował z Boston Consulting Group, a także dla NE AB, Xella International, Brockhaus GmBH., Polska

Visting professor na Akademii Leona Koźmińskiego. Krzysztof jest ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w zakresie edukacji i nowych technologii. Aplikacje mobilne i kursy e-learningowe, które współtworzył trafiły na listę bestsellerów w kilkunastu krajach, w tym Niemczech, Kanadzie, Meksyku.

Obecnie jest prezesem ESCOLA S.A. tworzącej aplikacje mobilne nie tylko dla branży edukacyjnej.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Czy mobile learning zastąpi elearning?

O WYSTĄPIENIU:

Urządzenia mobilne stanowią o ponad 60% ruchu w internecie. Mobile zmieniło paradygmat budowania doświadczeń z użytkownikiem. Tymczasem w branży elearningu sprowadza się do zrobienia aplikacji mobilnej, będącej nakładką na system PC.

Tymczasem mobile learning zmienia nie tylko user experience UX, ale także doświadczenie w całym procesie (learning experience design). Z kursów, na pigułki wiedzy. Ze skomplikowanego, wielopoziomowego ekranu, w minimalizm, z kilkoma przyciskami. Wymaga więcej angażującego video i krótkich przerywników po nich. Mobile też i daje dostęp do analityki i ścieżek uczenia, które nie były dostępne wcześniej. Poprzez to czym jest telefon, doświadczenie personalizacji kursu musi być bardzo silne. A jednocześnie telefon może łatwo zmienić się w narzędzie do szkoleń VR-owych, które są bardziej immersyjne, niż cokolwiek co znaliśmy w elearningu.

W tej sesji poznasz kilka praktycznych pomysłów jak wykorzystać potencjał mobile learningu w projektowaniu szkoleń w Twojej organizacji.

×

Dorota Raniszewska


Trenerka, coach, autorka książek i wielu artykułów, Polska

Prowadzi autorskie programy rozwojowe. Ekspertka w dziedzinie Fotografii w Coachingu i Rozwoju Osobistym. Zaangażowana społecznie na rzecz kobiet i pacjentów onkologicznych. Pasjami pisze i fotografuje.

×

Bartłomiej Polakowski


Od ponad 10 lat związany z branżą e-learningową. Lider zespołów zajmujących się wdrażaniem efektywnych rozwiązań z zakresu zdalnej edukacji, performance support, grywalizacji, blended learning. Konsultant, wykładowca i prezenter e-learningowy.

W PwC odpowiedzialny za implementację i utrzymanie nowych technologii edukacyjnych w Europie centralnej i wschodniej.

Autor bloga https://bartekpolakowski.wordpress.com i strony https://www.facebook.com/korpoelearning/. Nieustający promotor i wojownik w obronie dobrego imienia e-learning'u na LinkedIn i Facebook'u:) Prywatnie crossfitter i boardgame geek;)

×

Katarzyna Jankowska


Członek Zarządu, Dyrektor HR w VGL Group Sp. z o.o.

Od ponad 11 lat związana z rozwojem kompetencji pracowników, budowaniem wartości i kultury w organizacji.

Z zamiłowania i doświadczenia coach, trener, mentor. W swojej pracy HR-owca wdraża nieszablonowe rozwiązania, łącząc wiedzę akademicką i doświadczenie.

Jej mocną stroną jest projektowanie i rozwój działu HR jako strategicznego partnera biznesowego.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.

O WYSTĄPIENIU:

Projekt VGL Adventure! ma na celu uspójnienie, zwiększenie i zatrzymanie wartościowej wiedzy w organizacji.  Jednym z założeń było rozwijanie kompetencji miękkich wszystkich pracowników. Użytkownicy angażują się na platformie grywalizacyjnej, m.in. poprzez interesującą fabułę.

×

Arkadiusz Siechowicz


Westhill Consulting, Partner Zarządzający

Założyciel i partner w firmie Westhill Consulting – świadczącej usługi w obszarach szkoleń i doradztwa strategicznego i organizacyjnego. Od ponad 12 lat wspiera rozwój ludzi i organizacji. Jest ekspertem w obszarach doradztwa strategicznego i organizacyjnego, z uwzględnieniem zarządzania ludźmi. Dwukrotnie w swojej karierze odpowiadał za zespoły trenerów wewnętrznych.

Doświadczony mówca, występujący od lat na najważniejszych konferencjach branżowych, również jako keynote speaker dla kilkusetosobowych publiczności. Z pasją wciąga uczestników w biznesową opowieść. Finalista ogólnopolskiego konkursu Mistrz Prezentacji, oraz dwukrotnie wyróżniony tytułem ‘Best Speaker’ w Olympians Toastmaster Club w Londynie.

Przez 3 lata pracował w Wielkiej Brytanii, m.in. na stanowisku Menedżera do spraw zarządzania potencjałem ludzkim i alokacji w międzynarodowej firmie doradczo-informatycznej. Poprzednio był członkiem zespołu koordynującego największy projekt rekrutacji międzynarodowej w Europie, opisywany m. in. przez Financial Times i PersonnelToday. Certyfikowany coach – Szkolił się w Richmond upon Thames College w Londynie, a także w City Lit London gdzie ukończył certyfikowany kurs z umiejętności coachingowych akredytowany przez Institute of Leadership and Management.  

Jest autorem artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, publikowanych na łamach magazynu Personel i Zarządzanie, Zarządzanie i Rozwój oraz Wirtualnej Polski. Jest też wykładowcą współpracującym z Wyższą Szkołą Bankową, wcześniej z Wyższą Szkołą Zarządzania personelem, Nowoczesną Firmą czy Wolters Kluwer. 

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.

O WYSTĄPIENIU:

Projekt VGL Adventure! ma na celu uspójnienie, zwiększenie i zatrzymanie wartościowej wiedzy w organizacji.  Jednym z założeń było rozwijanie kompetencji miękkich wszystkich pracowników. Użytkownicy angażują się na platformie grywalizacyjnej, m.in. poprzez interesującą fabułę.

×

Przemysław Kędzia


Prezes Zarządu LLidero.

Od 10 lat wspólnie z zespołem LLidero zajmuje się projektowaniem szkoleń dla największych klientów biznesowych.

Jego pasją jest metodyka projektowania szkoleń, które faktycznie zmieniają zachowania pracowników i przynoszą rezultaty organizacjom.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Zainfekowani? Wyniki badania nad podejściem do projektowania szkoleń i 10 wskazówek, jak projektować skutecznie.

O WYSTĄPIENIU:

Zbadaliśmy poziom zainfekowania tradycyjnym modelem nauczania w polskim środowisku elearningowym. Po raz pierwszy przedstawimy wyniki tego badania. Zaprezentujemy również 10 wskazówek, jak projektować szkolenia, które zmieniają zachowania i przynoszą rezultaty. Tradycyjny model nauczania świetnie znamy ze szkoły. Tam uczymy się, licząc, że wiedza przyda nam się w przyszłości.

Jesteśmy tak mocno zainfekowani tym podejściem, że nieświadomie stosujemy je w projektowaniu szkoleń dla pracowników. Tymczasem ludzie dorośli w pracy zawodowej uczą się, aby rozwiązać konkretny problem. Wymaga to zupełnie innego podejścia do projektowania oraz odmiennego sposobu wykorzystania technologii. Micro learning, mobile learning, VR czy personalizacja to rozwiązania, które nie przyniosą efektów, jeżeli nie zmienimy naszego nastawienia i nie wyleczymy się z infekcji tradycyjnym modelem nauczania.

×

Amanda Nolen


Digital Learning Transformation Strategist

Uczenie się zawsze było pasją Amandy. Dzięki szerokiemu doświadczeniu w edukacji, komunikacji i rozwoju biznesu pomaga organizacjom poruszać się w zakresie cyfrowej transformacji poprzez wdrażanie właściwej kombinacji strategii, ludzi, treści i technologii.

Urodzona w USA, od dwóch dekad mieszka w Hiszpani. Doskonale zna oba języki oraz kulturę ( wliczając tapas oraz wino!)

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Co to jest transformacja cyfrowa? Podpowiedź: to coś więcej niż tylko technologia.

O WYSTĄPIENIU:

Czym więc jest cyfrowa transformacja i jak ważna jest zmiana sposobu dostarczania szkoleń i narzędzi rozwojowych?

Po pierwsze, same szkolenia muszą stać się cyfrowe, co nie oznacza tylko wdrożenia platformy lub digitalizacji istniejących materiałów szkoleniowych. Takie podejście do procesu transformacji wyłącznie przez pryzmat technologii jest skazane na porażkę.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu u w doradzaniu globalnym CLO w zakresie technologii uczenia się i strategii, Amanda dostarczy konkretnych wskazówek, jak pomyślnie przeprowadzić digital learning transformation:

  • Jak działać, gdy planujesz przejść: z kursów na zasoby (content to resources)
  • Kto powinien robić kontent? Kiedy kupować a kiedy tworzyć samodzielnie?
  • Jak wybrać najlepszych dostawców i sprawić, by pracowali dla Ciebie… oraz kilka czerwonych flag, których należy unikać
  • Jak pozyskać wszystkich interesariuszy w firmie do projektu: znaczenie psychologii, komunikacji i sprzedaży

×

Adrian Powell


Senior Director & Head of Global Eductional Consulting Services at Blackboard

Adrian dołączył do Blackboard jako starszy konsultant w 2010 r., mając ponad 25-cio letnie doświadczenia w szkolnictwie wyższym w zakresie nauczania, badań i administracji. Jego obecna rola jako Senior Director of Educational Consulting Services w firmie Blackboard koncentruje się na dostarczaniu i zarządzaniu profesjonalnymi usługami dostosowanymi do pomyślnego wdrożenia projektów i adaptacji technologii Blackboard do wymagań Klientów różnych sektorów w ponad 100 krajach. Adrian mieszkając na co dzień w Wielkiej Brytanii, zarządza zespołem konsultantów z całego świata.

Jego poprzednią funkcją było kierowanie działem ds. technologii uczenia się i nauczania na Uniwersytecie w Sheffield w Wielkiej Brytanii. Głównym jego zadaniem było skupienie się na ciągłym rozwoju zawodowym zespołów uczelni, ocenie inicjatyw edukacyjnych i dydaktycznych oraz wykorzystanie technologii uczenia się online w celu poprawy doświadczenia uczniów.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Dostępność nauczania - elastyczność i dostępność w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników.

O WYSTĄPIENIU:

Od wielu lat głównym celem e-learningu jest tworzenie treści szkoleń o wysokich wartościach merytorycznych oraz komfort szkolenia. Opiera się to na przekonaniu, że jeśli materiał szkoleniowy nie spełni oczekiwań docelowej grupy odbiorców, potraktuje ona materiały jako słabej jakości, co zwiększy ich niechęć do inwestowania swojego czasu i energii w naukę. Profesjonalnie przygotowane materiały są tylko jednym z czynników zapewniających, że „uczący się” zaangażuje się w proces szkoleniowy. Doświadczenie pokazuje, że należy zaangażować „uczącego się” i utrzymać jego zainteresowanie, jeśli pożądane rezultaty mają zostać osiągnięte.

Ten wzrastający zbiór oczekiwań wpływa na odpowiednie projektowanie, opracowywanie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, które wymagają coraz większego nacisku na potrzeby edukacyjne docelowych odbiorców, aby zapewnić, że materiał jest zarówno angażujący, jak i dostępny.

Sesja ta opisuje, w jaki sposób możemy zapewnić dostępność materiałów szkoleniowych poprzez uwzględnienie potrzeb dzisiejszego „uczącego się” i zbadanie sposobów, jak można spełnić oczekiwania w kontekście podnoszenia kompetencji.

×

Małgorzata Kwiatkowska


Ponad 20 lat doświadczeń z obszaru szkoleń i rozwoju. Coach ICC, Psycholog, Trener
Wykładowca w zakresie wdrażania elearningu w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera.

Lider projektów rozwojowo – szkoleniowych międzynarodowych i lokalnych (w tym z zakresu nowoczesnych technologii) pracowników i współpracowników korporacyjnych, wspierających obszar sprzedaży i obsługi klientów.

Wyznaje koncepcję lifelong learning :).

×

Dariusz Rak


Head of Growth | HCM Deck

Od ponad dziesięciu lat wdraża narzędzia wspierające rozwój pracowników w najnowocześniejszych organizacjach w Polsce, takich jak Santander Consumer Bank, Allianz, Leroy Merlin, Nationale Nederlanden.

HCM Deck to najszybciej rozwijający się polski start-up HR, którego inwestorami są fundusz Innovation Nest oraz Rafał Sonik, zwycięzca Rajdu Dakar, wielokrotny mistrz świata i seryjny przedsiębiorca.

Już ponad 100 tys. pracowników takich firm jak Lionbridge, Leroy Merlin, OBI, Allegro, Decathlon, Grupa WP korzysta z HCM Deck. Dzięki narzędziu mogą zarządzać procesami rozwojowymi pracowników w kluczowych obszarach: onboardingu, szkoleniach, wymianie i zarządzaniu wiedzą, ocenie pracowniczej, społeczności i komunikacji.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Jak uwolnić potencjał wiedzy w pracownikach? Case studies Leroy Merlin i Lionbridge.

O WYSTĄPIENIU:

Jak uporządkować zarządzanie wiedzą? Jak wykształcić nawyk dzielenia się nią wśród pracowników? Dariusz Rak opowie, w jaki sposób organizacje uczące się (Leroy Merlin i Lionbridge) budują kulturę dzielenia się wiedzą i doświadczeniami oraz jak technologia wspiera knowledge-sharing w firmie.

×

Paweł Wróbel


Paweł Wróbel pomaga największym organizacjom w Polsce w usprawnianiu komunikacji oraz w dzieleniu się wiedzą i informacjami przy użyciu narzędzi Microsoft.

TYTUŁ WYSTĄPIENIA:

Hologramy - nowy poziom e-learningu.

O WYSTĄPIENIU:

Zobacz w jaki sposób możesz zautomatyzować szkolenia przygotowujące do pracy z zaawansowanymi urządzeniami i maszynami. Rozszerzając rzeczywistość o hologramy możesz przyspieszyć tworzenie i dostarczanie szkoleń, równocześnie pozwalając pracownikom na nabycie doświadczenia w kontrolowanym środowisku.

Bądź na bieżąco!

Pozostań z nami w kontakcie.
Administratorem danych osobowych jest Digital Learning Centre Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane są w celu wysyłki newslettera. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także o prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Czytaj całość.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Digital Learning Centre Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa, w celu wysyłki newslettera. Przed wyrażeniem niniejszej zgody poinformowano mnie, iż zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Klikając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Bądź na bieżąco!

Pozostań z nami w kontakcie.
Administratorem danych osobowych jest Digital Learning Centre Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane są w celu wysyłki newslettera. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także o prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Czytaj całość.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Digital Learning Centre Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa, w celu wysyłki newslettera. Przed wyrażeniem niniejszej zgody poinformowano mnie, iż zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Klikając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Stay updated!

Stay in touch with us.

The controller of personal data is Digital Learning Center Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa. Personal data is processed for the purpose of sending the newsletter. The subjects of the processed data are entitled to request the data controller to provide access to their personal information in order to rectify, delete or restrict that information, and to transfer the information or file a complaint with the Polish supervisory authority or the supervisory authority of any other European Union member state.
Read all.

I consent to the processing of my personal data by Digital Learning Center Sp. z o.o., ul. Algierska 7, 03-977 Warszawa for the purpose of sending the newsletter. Before expressing this consent, I was advised that my consent may be withdrawn at any time, and the withdrawal of consent does not affect the legality of the processing based on consent expressed prior to its withdrawal.

By clicking “Sign up,” you agree to the processing of personal data.