Peop1e First! Learning from inside.
Jak przygotować projekt e-learningowy, który wygrywa konkursy. Transformacja w kierunku digital learning.
Strategia wsparcia edukacyjno-technologicznego (EdTech) Fundacji Edukacji i Szkoleń (The Education and Training Foundation).
„Pracownik kończy kurs, po czym wraca do tego, co zawsze robił. Możemy pomagać nie tylko w tym, co ludzie wiedzą ale i w tym, jak coś robią.”
„Media społecznościowe i inne technologie służące uczeniu się już w tej chwili są częścią naszego codziennego życia (…) Spróbujmy zastanowić się nad tym, jak możemy połączyć ze sobą oba te elementy, by z pożytkiem działały na rozwój środowiska uczenia się pracowników.”
„Jak więc wykorzystać moc Design Thinking do tworzenia wysoce efektywnych doświadczeń edukacyjnych, równoważąc je z zasadami uczenia się opartymi na dowodach, aby mieć pewność, że doświadczenie zapewnia wpływ na wydajność?”
„Uczenie maszynowe oraz sztuczna inteligencja stają się coraz powszechniejsze. My, jako użytkownicy, coraz bardziej oswajamy się z ich obecnością w codziennym życiu.”
„Chcemy, by ludzie uczyli się zarówno na podstawie trafionych, jak i nietrafionych decyzji.”
„Bariery technologiczne, złe doświadczenia, zupełnie różne grupy odbiorców – jak tworzyć dobry e-learning? Karmić bestię, oswajać ją, czy się buntować?”
„E-learning to nie tylko platforma i e-szkolenia. To budowanie odpowiedniego środowiska do samodzielnej nauki, dostarczanie rozwiązań i narzędzi, które mają wspomagać pracownika.”
Kluczowy cel zastosowania VR/AR czy MR to budowanie doświadczenie użytkownika. Pracodawcy coraz częściej owego pojęcia „doświadczenia pracownika” używają w wielu aspektach i wymiarach, ale staje się on również kluczowym wyznacznikiem jakości procesu oddziaływania szkoleniowego.
Immersive learning dzięki technologii VR/AR.
Przedstawienie wartości Twojej inwestycji szkoleniowej.
Organizacja ucząca się w praktyce.
Poznaj praktyczne sposoby wykorzystania danych, do których masz już dostęp, w celu uzyskania cennych spostrzeżeń służących podejmowaniu lepszych decyzji projektowych.
Przyszłość pracy i technologii wykorzystywanych w szkoleniach.
"Nie możemy zatrzymać fal ale możemy nauczyć się surfować."
Czy mobile learning zastąpi elearning?
"Wierzę w cuda - świat jest cudem, człowiek jest cudem, umysł jest cudem. Technologia też :)."
Czekasz na sztuczną inteligencję? Już się spóźniłeś.
Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.
Gdzie jest Paweł? Jak wkręcić kilkuset zapracowanych ludzi w rozwojową przygodę - case study projektu dla VGL Group.
Zainfekowani? Wyniki badania nad podejściem do projektowania szkoleń i 10 wskazówek, jak projektować skutecznie.
Co to jest transformacja cyfrowa? Podpowiedź: to coś więcej niż tylko technologia.
Dostępność nauczania - elastyczność i dostępność w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników.
"To co znajduje się za nami i co znajduje się przed nami jest niczym w porównaniu z tym, co jest w nas."
R. W. Emerson
Jak uwolnić potencjał wiedzy w pracownikach? Case studies Leroy Merlin i Lionbridge.
Hologramy - nowy poziom e-learningu.