W tej sesji dowiesz się, jakie są czynniki sukcesu udanej transformacji cyfrowej Polska Press Grupy, wydawcy mediów lokalnych, która w 5 lat stała się 7 graczem internetowym na polskim rynku. Polska Press Grupa oparła swoją zmianę na wiedzy, danych i organicznej pracy wszystkich zespołów. Magda, sama jest przykładem zmiany, z PR-owca przeszła transformację w kierunku digitalu, aby w 2015 roku jako członek zarządu wziąć odpowiedzialność za cyfryzację firmy. Opowie, jak ważny jest język, którym tłumaczy się potrzebę zmian w firmie, stosowany wobec Rady Nadzorczej, kolegów z Zarządu, ale też pracowników. Dowiesz się, czy istnieje możliwość wprowadzenia innowacji w firmie bez akwizycji kompetencji cyfrowych. Jak walczyć z największymi graczami internetowymi? A może korzystać ze znanej maksymy „If you can’t figth it, join it”? Magda pokaże jak zastosowanie rozwiązań cloudowych MS Office 365, Google Ad Manager, Qlik View usprawniło organizację i sposób pracy ludzi PPG.