Participants banner
PREZENTACJE
DO POBRANIA
Adam Skrzyński
Adam Skrzyński
Czy szkolenia VR są dla Ciebie?
Alona Yavorska
Alona Yavorska
Ekosystem e-learningu: tworzymy matrycę rozwoju korporacyjnego.
Daniel Fabrykiewicz
Daniel Fabrykiewicz
Design thinking, czyli co zrobiłby Járe Cimrman?
Daniel Mccrea
Daniel Mccrea
From Theory to Practice: Making a Success of AI for Learning.
Dominika Frydlewicz
Dominika Frydlewicz
Transformacja uczenia się w firmie, Jak zmienić szkolenia w strategiczny rozwój organizacji i przyspieszyć dzięki digital learning?
Karolina Łoboda
Karolina Łoboda
Nowoczesny e-learning. Wszystkie aspekty nauczania w ramach jednej platformy.
Leszek Szczęch
Leszek Szczęch
Organizacja oparta na umiejętnościach: Budowanie przewagi w czasach zmian.
Magdalena Giryn
Magdalena Giryn
Sztuczna Inteligencja kontra Ludzkość – cyfrowe podejście do rozwoju przywództwa.
Magdalena Kaczmarska
Magdalena Kaczmarska
Wirtualne spotkania, rzeczywiste rezultaty – jak VR wspiera liderów w PKP S.A.
Marcin Paprocki
Marcin Paprocki
Porady na "cyfrowe zdrady". Porady na bezpieczne wędrowanie po świecie cyfrowym.
Marta Eichstaedt
Marta Eichstaedt
AI jako reżyser filmów szkoleniowych.
Marta Machalska
Marta Machalska
Immersyjna Akademia Trudnych Rozmów.
Marta Machalska
Marta Machalska
RAPORT IPRO Rozwój technologii VR.
Patrycja Błach
Patrycja Błach
DESIGN THINKING w e-learningu, czyli jak właściwie dokonać transformacji szkoleń, aby przynosiły lepsze rezultaty biznesowe.
Paula Amiama
Paula Amiama
AI Mastery Effective Strategies to Upskill your Workforce
Paweł Sopkowski
Paweł Sopkowski
Mega Trend: Digital Learning spotyka lidera – rozwój kompetencji przywódczych niezbędnych do zarządzania zespołem.
Robert Wróblewski
Robert Wróblewski
Zastosowania AI w immersyjnych szkoleniach VR. Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje przyszłość szkoleń?
Sitarska-Piwko-Strzelec
Agnieszka Sitarska-Piwko / Michał Strzelec
Podróż wdrożeniowa: Jak LMS zmienił nas bardziej niż my jego.
Toby Kheng
Toby Kheng
Why Corporate Social Learning Often Fails and How Esports Content Creators Can Help.
Tom Neubert
Tom Neubert
Extended Reality Hardware Through the Ages Status Quo and Future Outlook for Digital Learning
Williams-Frydlewicz
Dominika Frydlewicz & Mark Williams
Designing activities in the area of learning and development to enhance the value of sustainable development indicators