Etyczne głosy AI od ReadSpeaker, czyli jak zwiększać zaangażowanie użytkowników i dostępność w LMS
W tej prezentacji omówimy, w jaki sposób etyczne głosy oparte na sztucznej inteligencji oraz narzędzia do nauki wspierane mową mogą wzbogacić doświadczenia związane z e-learningiem. Łukasz przedstawi, jak technologia zamiany tekstu na mowę (TTS) może wspierać osoby neuroatypowe oraz wielojęzyczne, czyniąc treści bardziej dostępnymi i angażującymi dla wszystkich.
Dołącz do nas, aby odkryć, jak etyczne głosy w< lokalnych językach oparte na sztucznej inteligencji oraz narzędzia do nauki wspierane mową mogą poprawić doświadczenia związane z e-learningiem oraz wyniki nauczania dla wszystkich uczących się. Dowiedz się, jak:
Uczynić materiały kursowe bardziej interaktywnymi i dostępnymi, zwiększając zaangażowanie osób neuroatypowych oraz wielojęzycznych.
Dostosować treści online do specyficznych potrzeb edukacyjnych, tworząc bardziej inkluzywne środowisko nauki.
Wykorzystywać zasady UDL (Universal Design for Learning, Uniwersalnego Projektowania Nauczania).
Zapewnić zintegrowane narzędzia wspierające język i tłumaczenie.
Wspierać osoby uczące się poprzez narzędzia dźwiękowe i pomocne w koncentracji, które ułatwiają zrozumienie treści.
Dowiedz się, jak wykorzystać technologię głosową ReadSpeaker, aby poprawić autonomię, dostępność i< zaangażowanie.
Uczynić materiały kursowe bardziej interaktywnymi i dostępnymi, zwiększając zaangażowanie osób neuroatypowych oraz wielojęzycznych.
Dostosować treści online do specyficznych potrzeb edukacyjnych, tworząc bardziej inkluzywne środowisko nauki.
Wykorzystywać zasady UDL (Universal Design for Learning, Uniwersalnego Projektowania Nauczania).
Zapewnić zintegrowane narzędzia wspierające język i tłumaczenie.
Wspierać osoby uczące się poprzez narzędzia dźwiękowe i pomocne w koncentracji, które ułatwiają zrozumienie treści.
Dowiedz się, jak wykorzystać technologię głosową ReadSpeaker, aby poprawić autonomię, dostępność i< zaangażowanie.
PRELEGENCI