BIO
Jacek Popko to doświadczony profesjonalista z ponad dwudziestoletnim stażem w seniorach
stanowiska w sektorze edukacji. Jako dyrektor marketingu na Europę w Pearson’s
Działu Nauki Języka Angielskiego (ELL), Jacek wywarł znaczący pozytywny wpływ
na temat organizacji i jej strategii wejścia na rynek, zarówno w sektorze komercyjnym, jak i rządowym
sektory.
W trakcie swojej kariery zawodowej piastował różne stanowiska kierownicze w działach marketingu i sprzedaży. Jego
wcześniejsze role dydaktyczne, poparte tytułem magistra filologii angielskiej, umożliwiły mu współtworzenie
wiodące na rynku platformy do nauki języków na Uniwersytecie Pearson i Oxford
Naciskać. Pasjonuje się stale zmieniającymi się potrzebami uczniów i nauczycieli
pionier, jeśli chodzi o wdrażanie nowych technologii ułatwiających procesy pracy i
nauka.
Styl przywództwa Jacka charakteryzuje się współpracą, innowacjami i kultywacją
pozytywnej kultury pracy. Mocno wierzy we wzmacnianie zespołów i wspieranie ich
rozwój zawodowy.
Jacek, mieszkający w Warszawie, brał również udział w pracach:
stowarzyszenia wydawców na szczeblu krajowym i europejskim.