BIO
Od ponad 20 lat zajmuje się strategiczną obsługą klienta, optymalizacją procesów oraz efektywnością organizacji. Jako Country Manager Genesys, lidera na rynku chmurowych rozwiązań, koncentruje się na transformacji firm poprzez maksymalne wykorzystanie nowoczesnych technologii takich jak cloud, AI i CX. Wierzy w ewolucyjne, a nie rewolucyjne procesy, wykorzystując technologie do osiągania strategicznych celów biznesowych.
Synchronizuje działania wewnątrz i na zewnątrz organizacji, eliminując przeszkody na poziomie klienta, pracownika, interakcji, kanałów i danych. Buduje przyjazny ekosystem współdziałania, uwzględniając perspektywę klienta i pracownika. Łączy automatyzację, która eliminuje koszty, z innowacyjnością, która maksymalizuje lojalność, tworząc platformę Experience Orchestration. Człowiek i empatia są podstawą jej działania i gwarantem sukcesu.
Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych oraz City and Guilds Institute of London. Karierę rozpoczęła w SAS Institute, kontynuowała w Dimension Data, a od prawie 10 lat rozwija i odpowiada za operacje Genesys w Polsce. W 2023 roku została nominowana przez „Forbes” i nagrodzona tytułem Strong Women in IT 23 Global Edition. Obecnie skupia się na pomocy polskiemu biznesowi w zrozumieniu i wykorzystaniu szans, jakie niesie AI.